Wij hebben vanaf 1 mei 2022 een nieuw administratiesysteem waarmee we onze aanmeldingen en betalingen van het lesgeld gestroomlijnder laten verlopen. Dit systeem nemen we af bij ClubCollect. De aanmeldingen verlopen daardoor iets anders dan je gewend was.
Op de website staat het inschrijfformulier, net als vorige jaren. Het verschil is dat als je je voor meer dan één opleiding wilt aanmelden dat aangegeven kan worden in het veld ‘opmerkingen’. Bij het veld waarbij je kiest voor een opleiding staat ‘lidmaatschap’. Dat komt doordat dit systeem vooral door (sport)verenigingen wordt gebruikt. In de berichten van dit systeem kom je daarom af en toe het woord 'Clublid' of iets dergelijks tegen. Daar kunnen we weinig aan doen.
We krijgen van je aanmelding een seintje om deze goed te keuren. Daarna ontvang je een welkomstbericht. Na deze handeling is de inschrijving een feit.
De betaling van de lesgelden start in september. Dan ontvang je een bericht met een betaalverzoek of een bericht dat er een incasso wordt geïnd. In dit bericht over de betaling van het lesgeld staat er een link naar je eigen betaalpagina. Hier kun je de betaling doen en waar nodig gegevens over jezelf aanvullen of wijzigen. Op deze pagina kun je de voortgang van de betalingen bijhouden.
Wij verzoeken dan ook met nadruk om geen rechtstreekse betalingen op het bekende rekeningnummer te storten, maar de gegevens op de factuur aan te houden.
De aankoop via de website van koffie/thee- en materiaalkaarten gaat nu ook via ClubCollect. De betaling via iDeal blijft hetzelfde, alleen de opmaak van het formulier is anders.
Comments